انتخابات ظرفیتی مناسب برای نشان دادن وحدت ملت و نظام است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه وحدت و همبستگی بین ملت و نظام در اولویت قرار دارد، گفت: انتخابات ظرفیت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین ملت و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری شامگاه(۲۸بهمن)، در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه لرستان اظهارداشت: همه نامزدهای انتخاباتی برای یک هدف تلاش می‌کنند، آن هم سرافرازی نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: وحدت و همبستگی بین ملت و نظام در اولویت قرار دارد، چراکه دشمن در حال بهره برداری از این مسأله است و با توجه به ظرفیت انتخابات باید نقشه دشمنان را خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد می‌تواند با هر سلیقه به هر نامزد انتخاباتی رأی دهد، اما شاخصه های نظام باید رعایت شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در حوزه های امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات مولفه ها باید توسط تمامی نامزدها و هواداران آنها رعایت شود و در این میان با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.

سردار باقری با بیان اینکه هرکسی هم به موضوعی اعتراض دارد از طریق قانون پیگیری کند تا رسیدگی شود، مخالف تبلیغ و شادی هیچ نامزد انتخاباتی نیستیم، تاکید کرد: اگر موضوعی که باعث شود امنیت جامعه و مردم به خطر بیفتد بطور قطع برخورد می‌شود.

کد خبر 1750392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha