مسابقه کتابخوانی مهدوی در هرسین برگزار می شود

سلطانیان گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه مسابقه کتابخوانی مهدوی در هرسین برای رده های مختلف برگزار می شود.

مجتبی سلطانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، گفت:فعالیت های مهدوی علاوه بر برگزاری در دهه مهدویت، بهتر است بصورت مستمر در طول سال از طریق انتشار و توزیع نشریات و کتب مهدوی و همچنین برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقات مهدوی ادامه داشته باشد.

  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان هرسین افزود: همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) برنامه‌های دهه مهدویت از ۵ تا ۱۵ شعبان مقارن با ۲۶ بهمن ماه آغاز و تا ۶ اسفند ماه سال جاری در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:  جشن باید برای مردم باشد و باید تدابیری اتخاذ شود که همه مردم در برنامه ها شرکت داشته باشند همچون شعر خوانی، ندبه خوانی، سخنرانی، برپایی اجتماع بزرگ منتظران مهدی موعود و پیاده روی مهدی یاوران دهه مهدویت از برنامه های شاخص است.

سلطانیان تصریح کرد:مهدویت از مفاهیمی است که در طول تاریخ همواره راه نجات از ظلم و ستم بوده است، چرا که عدالت مهدوی اقتضا می‌کند که مسلمانان در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند. برای پی بردن به این اندیشه نیازمندیم تا به واکاوی مفهوم مهدویت و معانی گوناگون آن پرداخته شود.

  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان هرسین اظهار کرد: فعالیت های مهدوی باید پیام امام زمان (عج) را به تمام خانه ها ارسال کند و ارسال هدیه ای می توان عشق امام زمان را در دل مردم تقویت کند.

وی گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت پذیرفته به زودی تعداد زیادی کتاب در اختیار بنیاد قرار خواهد گرفت که بلافاصله پس از آن مسابقه کتابخوانی مهدوی و برنامه های جذاب در رده های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار  می شود.

کد خبر 1750408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha