جهاد تبیین زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات

میثم تارم گفت: تا برگزاری انتخابات کمتر از ۲ هفته وقت باقی است که در این فرصت باقی مانده باید با جهاد تبیین و روشنگری زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ بهمن ماه) نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با دستور کار انتخابات در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: جا دارد از مردم فهمیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان جیرفت که حضوری حماسی در انتخابات داشتند، تشکر کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان ابراز کرد: مردم با خلق حماسه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بصیرت انقلابی بودن، انقلابی ماندن و تعهدشان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با اشاره به این که هر جا حضور مردم لازم بوده سنگ تمام گذاشتند، ابراز کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و علی رغم تبلیغات همه جانبه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در جشن انقلاب اما مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دشمن را ناامید کردند.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: حضور همیشه در صحنه مردم، وظیفه مسئولین را سنگین تر می کند تا خدمات شایسته و صادقانه ای نسبت به این مردم بصیر و فهیم داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان اظهار کرد: تا برگزاری انتخابات کمتر از ۲ هفته وقت باقی است که در این فرصت باقی مانده باید با جهاد تبیین و روشنگری زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین باید در سطح جامعه به‌ ویژه در دانشگاه ها و آموزش و پرورش انجام شود تا شاهد حضور پرشور نسل نوجوان، جوان، دانشجویان و رای اولی ها در انتخابات باشیم.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را فوری، قطعی و ضروری دانستند، خاطرنشان کرد: امروز در آستانه انتخابات ضرورت جهاد تبیین بیشتر احساس می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان عنوان کرد: باید در این فرصت باقی مانده برنامه هایی پر محتوا و جذاب اجرا شود و محتواهایی تاثیرگذار برای انتشار در فضای مجازی تولید شود.

وی تاکید کرد: انجمن اولیا و مربیان با حضور مادران در این ایام فعال شوند قطعا مادران می توانند نقش تاثیرگذاری در ایجاد شور انتخاباتی و حضور فرزندان، نوجوانان و جوانان در پای صندوق های رای داشته باشند.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه باید انتخاباتی پرشور همراه با امنیت و سلامت کامل برگزار شود، تصریح کرد:
روند انتخابات و تخلفات انتخاباتی به طور جدی توسط نیروهای نظارتی رصد می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: مدیران و مسئولان نباید از موقعیت و مسئولیت خود به نفع کاندیدی استفاده کنند تا انتخابات در کمال سلامت برگزار شود.

کد خبر 1750524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha