راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه است

قناعت با بیان اینکه راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه است، گفت: آموزش و پرورش خیلی می‌تواند در تهییج مردم برای افزایش مشارکت و فضای پرشور انتخاباتی موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت صبح امروز (۲۹ بهمن) در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: یکی از مولفه‌هایی که می‌خواهیم بدانیم کار نظام و دولت درست است، موضع‌گیری دشمن است امام راحل گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید اما اگر از کار شما ناراحت و عصبانی بود، بدانید کارتان درست است.

وی افزود: در سال ۲۰۲۴، در بیش از ۵۰ کشور جهان روسای جمهور و پارلمان‌ها انتخاب می‌شوند اما جای سوال است چرا اینقدر به انتخابات ایران پرداخته می‌شود و توجه دارند؟ چون اینها عظمت و پیشرفت ملت ایران اسلامی را علی‌رغم وجود همه تحریم‌ها و فشارها فهمیدند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پشتوانه مردمی از نظام اسلامی در راهپیمایی‌ها و انتخابات، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با کم رونق کردن انتخابات پیش‌رو مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد.

قناعت با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تأثیرگذاری بر روی ذهن و افکار مردم برای رأی ندادن در انتخابات است و القا ‌می‌کند حضور مردم در انتخابات اثر ندارد، ادامه داد: این در حالی است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، موجودیت نظام است.

وی با اشاره به اینکه کاهش مشارکت رمز فتنه دشمن برای انتخابات است، یادآور شد: مشارکت آمریکایی‌ها در انتخابات‌ها هیچ گاه به ۵۰ درصد نرسیده است  اما در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در ۴۵ سال گذشته، همواره درصد مشارکت‌ها بالا بوده است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به جایگاه و نقش ایران در معاهده‌های جهانی اشاره کرد و افزود: دشمن در طی این سال‌ها بحث تجزیه‌طلبی، نفوذ، حمله به رهبری و ... را شروع کردند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و الان هدف‌گذاری دشمن بر روی مردم و افکار مردم است تا نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست بدهد.

وی  با بیان اینکه راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه است، تأکید کرد: اما در مقابل راهبرد ما باید این باشد که مانند گذشته مردم همچنان در صحنه باشند چون در این صورت دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

قناعت با تأکید بر قدرت نقش‌آفرینی مردم افزود: غزه مصداقی عینی از این قدرت عظیم مردم است که گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک، آمریکا با آن همه ادعا و رژیم صهیونیستی را با قدرت صبر و ایستادگی خود، عاجز کرده‌اند.

استاندار ادامه داد: دشمن می‌خواهد مردم را دلسرد کند که پای صندوق رأی نیایند اما همه ما وظیفه داریم که امیدآفرینی کنیم.

وی با بیان سه مرحله‌ تبیینی، تبلیغی و تهییجی برای انتخابات، تصریح کرد: اکنون از مرحله تبیین عبور کرده‌ایم و باید به تبلیغ و تهییج و ایجاد شور و نشاط برای افزایش مشارکت انتخابات بپردازیم.

قناعت با اشاره به نقش اثرگذار دانش‌آموزان و معلمان در ایجاد شور انتخاباتی، عنوان کرد: انتخابات پیش‌رو، جنگ تمام عیار با دشمنان است که جنبه امنیتی برای ما دارد.

استاندار خراسان جنوبی بر آماده‌سازی فضای شهر و مدارس برای شور و نشاط انتخاباتی تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش خیلی می‌تواند در تهییج  مردم برای افزایش مشارکت و فضای پرشور انتخاباتی موثر باشد.

کد خبر 1750530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha