تنور داغ انتخابات در مشهد

۲۵۰ نامزد انتخاباتی در خراسان رضوی برای تبلیغات تلویزیونی ثبت نام کرده اند و ۱۵۰ نامزد انتخابات در مناظره‌ها حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، این روزها با تایید صلاحیت‌ها تنور انتخاب هر روز داغ‌تر می‌شود و فضا نوید انتخاباتی پرشور را می‌دهد. در این بین ورود صدا وسیما به مقوله انتخابات مانند راه اندازی رادیو انتخاب که به تبیین و روشنگری و دعوت به مشارکت مردم می‌کند یا استودیو انتخابات سیما که برای نامزدهای انتخاباتی فرصتی برابر برای معرفی فراهم کرده بر این شور افزوده است.

علاوه بر رسانه‌ها، استانداری خراسان رضوی نیز این روزها استودیو انتخاباتی برپا کرده و مسوولیت یک به یک به ارائه گزارش و تبیین دستاوردهای دولت می‌پردازند. مساجد نیز با شروع موعد تبلیغات، به محفلی برای گپ و گفت نمایندگان با مردم تبدیل خواهد شد و دانشگاه‌ها نیز با تریبون‌های آزاد و نشست‌های هم اندیشی و بصیرت افزایی، به رونق انتخابات کمک خواهند کرد.

سیمای خراسان نیز که این روزها مشغول ضبط برنامه های نامزدهای انتخابات است از اصحاب رسانه‌ دعوت می‌کند تا شاهد این رویداد بوده و از نزدیک در جریان مناظرات وگفتگوها باشند. در روزی که نوبت به خبرگزاری شبستان بود به دعوت روابط عمومی صدا وسیمای استان ساعاتی را مهمان این مرکز بودیم.

تنور داغ انتخابات

افتتاح ۲۰۰ کانال تبلیغاتی تلویزیونی، کاری بی‌نظیر درصدا وسیما

محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: صدا و سیما همدوش دولت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش می‌کند.

 وی افتتاح ۲۰۰ کانال تبلیغاتی تلویزیونی را از ابتکارات ارائه شده توسط سازمان صدا و سیما برشمرد و افزود: کار شبانه روزی همکاران صدا و سیما برای اختصاص این تعداد شبکه به نامزدهای انتخاباتی کاری بی نظیر در تاریخ صدا و سیمای کشور است.

نصرپور افزود: در خراسان رضوی هم به هر حوزه انتخابیه یک کانال و مجموعا ۱۲ کانال و ۱۰۲۶صفحه درتلوبیون به کل حوزه‌های انتخابیه استان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: برای هر کانال تلویزیونی ۸ ساعت محتوای صدا و تصویر به همراه ۸ ساعت تکرار پیش بینی شده است که با آغاز زمان تبلیغات نامزدها برنامه‌های تبلیغی آنان به مدت ۲۰ دقیقه به علاوه مناظرات داوطلبان هر حوزه انتخابیه به صورت مجزا پخش خواهد شد.

حضور ۲۵۰ نامزد خراسانی در تلویزیون 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تعداد نامزدهای را که برای پخش بسته تبلیغی خود ثبت نام کرده اند، ۲۵۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵۰ نفر از این نامزدها در برنامه‌های مناظرات انتخاباتی تلویزیونی حضور خواهند یافت.

نصرپور مناظرات را فرصتی عالی برای معرفی دیدگاه‌ها و نظرات نامزدها دانست و محتوای گفتگوها را گامی در جهت رفع کمبودها و حل مشکلات شهرستان‌ها برشمرد.

تنور داغ انتخابات

وی همچنین اظهار کرد: پرسش‌ های موضوعی طرح شده برای نامزدها در محورهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و مسائل مربوط به معیشت و رفاه عمومی همچنین نقش مجالس قانونگذاری کشور در رفع کمبودها خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: تا کنون ۸ حوزه انتخاباتی شامل (خواف و رشتخوار)، (بجستان و گناباد)، (چناران، طرقبه، شاندیزو گلبهار)، (تربت جام، باخر، تایباد و صالح آباد)، (تربت حیدریه، مه ولات وزاوه)، (قوچان و فاروج) ؛(کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ)و (نیشابور؛فیروزه ...)برنامه‌های مناظراتی را ضبط کرده اند و بقیه حوزه‌ها تا پایان بهمن کار تولید را به پایان خواهند رساند.

نصرپور گفت: فرمانداران شهرستان‌ها می‌توانند بسته‌های سمعی و بصری مربوط به نمادهای فرهنگی، هنری، آداب و رسوم، موسیقی و نواهای محلی و مناطق گردشگری را در ۳ تا ۱۰ دقیقه آماده کنند و برای قرار گرفتن در بسته‌های کانال‌های تبلیغاتی انتخابات تحویل صدا و سیما دهند.

وی نتایج نظرسنجی‌ها را امیدوارکننده برشمرد و مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات را نوید داد.

گزارش: زهرا صادقیان

کد خبر 1750632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha