هیئت‌های مذهبی با رویکرد جهاد تبیین پیشگام بصیرت افزایی هستند

عبداللهی با اشاره به اهمیت مشارکت همه جانبه مردم در عرصه انتخابات اظهار کرد: هیئت های مذهبی با باور به ایمان الهی و اهمیت جایگاه تثبیت نظام و انقلاب همواره در صف نخست بصیرت افزایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی انصاری طی دیدار با هئیت های مذهبی استان البرز که دوشنبه ۳۰ بهمن در استانداری البرز برپا شد گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با رویکرد مردم سالاری دینی همراه است.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت مشارکت همه جانبه مردم در عرصه انتخابات اظهار کرد: هیئت های مذهبی با باور به ایمان الهی و اهمیت جایگاه تثبیت نظام و انقلاب همواره در صف نخست بصیرت افزایی هستند.

به گفته وی، هیئت های مذهبی با باور به جایگاه خود در عرصه های فرهنگی و مذهبی همواره پیشگام و پشتاز تحولات اثرگذار دینی هستند.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی و هم اندیشی بیشتر برای برپایی انتخابات و حضور حداکثری و همه جانبه مردم توضیح داد: یکی از اقدامات صورت گرفته در استانداری البرز، راه اندازی قرارگاه اجتماعی با هدف رفع و حل محرومیت است که این مهم متناسب با اهمیت مسائل اقتصادی در جامعه برپا شده است.

عبدالهی با بیان ضرورت هم اندیشی و هم افزایی تمامی نهادها و متولیان فرهنگی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب در جریان دیدارها به اهمیت حضور خواص و آمدن آنان به میدان تأکید داشته اند.

وی با تأمل بر نقش متولیان دینی توضیح داد: تحقق مردم سالاری دینی یکی از مطالبات جریان انقلاب اسلامی است آنچنان که خاستگاه انقلاب مسجد است و مردم نقش محوری در آن دارند.  

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی با باور به مقوله جهاد تبیین و با اندیشه تحقق مردم سالاری دینی در جریان دعوت و حضور حداکثری مردم پیشگام هستند.  

کد خبر 1750704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha