۱۴اسفند زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران نواخته می‌شود | جمع آوری بیش از ۶۲میلیارد تومان کمک مومنانه

معافی از برگزاری جشن نیکوکاری تا ۲۲اسفند ماه جاری با هدف رونق بخشیدن به سفره نیازمندان خبر داد و گفت: سال گذشته ۶۲ میلیارد و۸۰۰میلیون تومان کمک مومنانه در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد مازندران در جمع خبرنگاران ضمن تحسین همت والای مردم شریف و نوع دوست دیار علویان برای دستگیری از نیازمندان،   اظهار داشت: جشن نیکوکاری هر ساله در اسفند ماه و در آستانه سال نو  با هدف جمع آوری کمک‌های مومنانه مردم شریف استان برای تامین اقلام مورد نیاز شب عید نیازمندان برگزار می شود.

وی از جمع آوری  ۶۲ میلیارد و۸۰۰میلیون تومان کمک مومنانه در جشن نیکوکاری سال‌گذشته خبرداد وافزود: کمک‌های جمع آوری شده در کمترین سرعت ممکن با تلاش امدادگران این نهاد  تا شب عید به دست نیازمندان خواهد رسید.
معافی به اقبال نوجوانان وجوانان استان برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه اشاره و بیان کرد: هر ساله با نیت ترویج فرهنگ خیر و احسان در بین نسل نو زنگ نیکوکاری در مدارس به صدا در خواهد آمد.

وی از نواخته شدن زنگ نیکوکاری با شعار عیدی برای همدلی با هماهنگی آموزش و پرورش  در ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در مدارس استان خبر داد.

معافی با اشاره به اینکه از روز ۱۴ اسفند، پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهرها مستقر خواهند شد، یادآورشد: در روز جمعه ۱۸ اسفند نیز میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر کشور، میزبان حضور خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند، خاطرنشان شد: شهروندان و خیران همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ ، شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱*۱# یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک‌های خود را برای رفع احتیاجات نیازمندان در آستانه سال نو پرداخت کنند.

خاطر نشان می شود : جشن ملی نیکوکاری تا ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1750936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha