برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان

حجت الاسلام کوهساریان گفت: یکی از ویژه برنامه های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان در ماه شعبان، برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه ویژه نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان در خصوص جشن های نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: یکی از ویژه برنامه های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان در ماه شعبان، برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه ویژه نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این برنامه ها شامل؛ برپایی ایستگاه های صلواتی و مواکب با نام امام زمان(عج) با عنوان قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل امامزادگان استان در راستای پذیرایی از زائران آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: یکی از برنامه های امامزادگان، برنامه قرار دوازدهم است که در دوازدهم هر ماه برنامه های فرهنگی و اجتماعی را برگزار می کنند.

حجت الاسلام کوهساریان افزود: دوازدهمین مرحله این طرح در (۱۲ اسفند) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با برگزاری جشن های نیمه شعبان، ایستگاه های صلواتی و مواکب قرار دوازدهم برگزار می شود.

وی اظهارداشت: این برنامه ها از روز (پنجشنبه ۳ اسفند) تا نیمه شعبان در امامزادگان شاخص ساتان برگزار می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، تهیه البسه و پوشاک برای نیازمندان را یکی دیگر از برنامه ها بیان کرد و گفت: این برنامه از سوی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، شوراهای خیریه ها و مهدی یاوران تدارک دیده شده که (۱۲ اسفند) بین نیازمندان توزیع می شود.

وی اظهارامیدواری کرد: جشن های نیمه شعبان به نحو احسن در راستای شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) برگزار کنیم.

کد خبر 1750943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha