مدیران به مشکلات جوانان رسیدگی کنند

مرادی با بیان اینکه مدیران وظیفه دارند به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، گفت: جوانان ما به نظام اعتقاد دارند بنابراین در عرصه‌های امید آفرینی جوانان ما وظیفه مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۲ اسفند) در نشست با جوانان و نخبگان شهرستان در حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، طلاب، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، ورزشکاران، کشاورزان و دانش آموزان که به مناسبت روز جوان برگزار شد، اظهار کرد: جوان انقلابی، متعهد و پای کار انقلاب برای اجرای بیانیه گام دوم باید نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه مدیران وظیفه دارند به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، افزود: جوانان ما به نظام اعتقاد دارند بنابراین در عرصه‌های امید آفرینی جوانان ما وظیفه مهمی دارند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء و حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت مردم، گفت: وظیفه جوانان این است که برای مشارکت و سلامت انتخابات پای کار باشند تا نقشه های دشمن خنثی شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه امنیت انتخابات را تضمین می کنیم، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم ۸۷۸ پروژه در نهبندان با بیش از سه هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی با اشاره به نبود زیرساخت ها برای سرمایه‌گذاری و اشتغال جوانان در نهبندان گفت: پست ۱۳۲ کیلو ولت نهبندان شرایط اشتغال را فراهم کرده است و نیروگاه خورشیدی ۵۰ مگاواتی به زودی کلنگ زنی می شود.

وی ضمن تاکید بر معرفی نخبگان علمی و ورزشی نهبندان، گفت: این شخصیت ها مدال افتخار نهبندان هستند بنابراین باید بانک مشخصات جوانان نهبندان به همراه قابلیت های آنها تهیه شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان افزود: ساماندهی جوانان نهبندان باید با تصمیم جوانان صورت بگیرد، جوانان در کنار پیشکسوتان باید مورد استفاده قرار بگیرند.

وی خواستار نشستی با نخبگان مقیم و غیر مقیم در نهبندان شد. 

سرپرست فرمانداری نهبندان خواستار ارائه طرح ها و ایده های جوانان برای پیشرفت نهبندان شد و گفت: تجهیزات ورزشی ما فرسوده و ناقص هستند و این ضعف نهبندان است که باید پیگیری شود.

مرادی افزود: مرکز رشد پارک علم و فناوری باید در نهبندان راه اندازی شود.

گفتنی است: جمعی از جوانان به نمایندگی از جوانان دانش آموز، دانشجو، ورزشکار، هنرمند، فعالین فرهنگی و اجتماعی، مخترعین و مبتکرین، طلاب  و... شهرستان نهبندان به بیان دیدگاه ها نظرات و مطالبات خود پرداختند.


 

کد خبر 1751122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha