بیش از ۵۰برنامه به مناسبت «هفته جوان» در استان مرکزی برگزار می‌شود

عظیمی زاده از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته جوان در استان مرکزی خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علی عظیمی زاده، سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک این ماه با عظمت گفت: برنامه های گرامیداشت «هفته جوان» با شعار «جوان سالم، خانواده سالم، جامعه سالم» از دوم تا هشتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.  


 
 وی با اشاره به اینکه هفته جوان امسال از روز چهارشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۲ با عنوان   «خانواده جوان و شاد» آغاز شده است، افزود: دومین و سومین روز این هفته نیز پنج شنبه و جمعه ۳ و ۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تحت عناوین   «ازدواج دانشجویی» و   «نقش دانشگاه در ترویج و تسهیل ازدواج» نامگذاری شده است.


 
عظیمی زاده   «نقش خانواده در ترویج و تسهیل ازدواج» و «مزایای فرزندآوری بر سلامت خانواده» را عناوین دیگر روزهای هفته جوان دانست و اظهار داشت: روزهای پایانی هفته جوان امسال دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ هم تحت عناوین «آسیب های کم فرزندی» و «مهارتهای ارتباط با همسر و فرزندان» گرامیداشته می شود.


 
سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، بیان کرد: با توجه به اهمیت قانون جوانی جمعیت، کارگاههای مختلفی در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری، جوانی جمعیت، آموزشهای پیش از ازدواج و... در سراسر استان مرکزی درحال برگزاری است.

 وی با بیان اینکه این معاونت در هفته جوان سال جاری بیش از پنجاه برنامه متنوع برگزار می کند، ادامه داد:  برگزاری جشنهای روز جوان، تجلیل از جوانان برتر و موفق، کارگاههای آموزشی، مشاوره رایگان در مراکز تحت پوشش، بازدید از موزه ها با تخفیف پنجاه درصد، عضویت رایگان در کتابخانه ها و... از جمله برنامه این هفته است که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

کد خبر 1751292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha