پویش «مسجد، کانون منتظران» در کانون‌های مساجد گیلان اجرا می شود

حجت الاسلام حاجتی از اجرای پویش «مسجد، کانون منتظران» همزمان با نیمه شعبان در کانون های مساجد گیلان خبر داد.

حجت الاسلام رضا حاجتی _مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه این عید بزرگ، عملیات فرهنگی «مسجد، کانون منتظران» در قالب طرح شهید اسداللهی در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه مناطق محروم و کم برخوردار استان است و با محوریت کانون‌های مساجد اجرا می‌شود تصریح کرد: طرح مذکور به منظور ایجاد شور و نشاط مهدوی در این مناطق و آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ انتظار اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حاجتی «برگزاری کرسی تبیین معارف مهدوی (آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ)»، «برپایی مراسم احیای شب نیمه شعبان»، «برگزاری محفل مهدویت برای نوجوانان با حضور استاد» را از محورهای این طرح اعلام کرد و افزود: برپایی «ایستگاه صلواتی»، «اهدای کارت تبریک نیمه شعبان» و «آذین بندی و آتش بازی» از دیگر محورهای این پویش است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تقویت رویکرد تربیت «نوجوان پیشران» اجرا می شود اذعان کرد: باید مساجد به کانون‌های فعال اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و ظرفیت نوجوانان در طرح‌های تبلیغی و ترویجی فعال شود.

کد خبر 1751307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha