خانواده‌ها مراقب اهداف شوم دشمنان در زمینه خدشه به حجاب زنان و دختران باشند

مربی طرح امین به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نسل نوجوان و جوان جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با رواج بی‌عفتی و خدشه به حجاب زنان و دختران آنها را از مسیر ارزش‌های اسلامی و الهی باز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان مسجد امام حسین(ع) روستای تل کوچک شهرستان کهگیلویه جشن تکلیف (جشن عبادت) دختران پایه سوم مدارس شهید بهشتی روستای تنگ سپو و شهید پرهون روستای تل کوچک همراه با برنامه های شاد برگزار شد.

«زهره پناهنده» در این آئین رسیدن به سن تکلیف را یک موهبت الهی دانست و گفت: کسانی که به این سن می‌رسند باید تکالیف دینی و الهی خود را انجام داده و در زندگی آموزه‌های الهی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مربی طرح امین و مدیر کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان به ارزش و جایگاه دختر در احادیث و روایات اشاره کرد و از دختران خواست که قدر شان و منزلت خود را بدانند.

وی خطاب به این دختران، یادآور شد: اکنون که به سن تکلیف رسیده‌اید باید به وظایف شرعی خود عمل کنید، چرا که انسان با انجام اعمال صالح به سعادت دنیا و آخرت می‌رسد.

پناهنده به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نسل نوجوان و جوان جامعه اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با رواج بی‌عفتی و خدشه به حجاب زنان و دختران آنها را از مسیر ارزش‌های اسلامی و الهی باز دارند.

وی از خانواده‌ها خواست مراقبت اهداف شوم دشمنان در این راستا باشند و گفت: تلاش و مراقبت خانواده‌ها برای طی مسیر رشد و تعالی فرزندان و آموزش عملی احکام و آموزه‌های دینی و الهی باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود.

گفتنی است، قرائت قرآن، قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج)، سرود و شعرخوانی از جمله برنامه های این جشن تکلیف بود.

کد خبر 1751314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha