از برگزاری جشن کوچه‌های انتظار تا احیای شب نیمه شعبان مهدی‌یاران در بیرجند

مدیر مجتمع مهدی یاران خراسان‌جنوبی از برگزاری جشن کوچه‌های انتظار تا احیای شب نیمه شعبان به همت این مجتمع فرهنگ و تبلیغی در استان خبر داد.

حجت کفاشی- مدیر مجتمع مهدی یاران خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: مجموعه مهدی یاران از سال ۹۲ با عنوان مجتمع فرهنگی- تبلیغی مهدی یاران زیر نظر تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تهیه و توزیع جهیزیه با کمک خیرین، تهیه و توزیع بسته غذایی برای محرومین و نیازمندان، اظعام غدیر، برگزاری اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در روز نهم ربیع الاول، برگزاری سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی مهدویت و ... از جمله فعالیت‌های این مجموعه است.

کفاشی با اشاره به تدارک برنامه‌هایی برای ایام نیمه شعبان ۱۴۰۲، گفت: جشن خیابانی با عنوان کوچه‌های انتظار با محوریت بوستان مهدی یاران (خیابان توحید ۳۰) و در چند نقطه شهر بیرجند برگزار می‌شود و به کسانی که این مراسم را محلات خود برگزار و از آن برای ما عکس و فیلم ارسال کنند هدایای از طرف مجموعه مهدی یاران تقدیم خواهد شد.

مدیر مجتمع مهدی یاران خراسان‌جنوبی با تأکید بر اهمیت شب زنده‌داری و احیای شب نیمه شعبان ادامه داد: در همین راستا از ساعات پایانی شب برنامه احیای نیمه شعبان در محل دفتر مجتمع مهدی یاران( توحید ۲۸) در بیرجند انجام خواهد شد.

وی از برگزاری طرح «هر خودرو یک بَنر مهدوی» در شب نیمه شعبان خبر داد و افزود: همچنین محتوایی در حوزه مهدویت با استفاده از سخنرانی اساتید برجسته حوزه مهدویت تولید شده که می‌تواند مورد استفاده همشهریان و مجموعه‌های فرهنگی قرار گیرد.

کفاشی در پایان خاطرنشان کرد: گروه سرود مهدی یاران بیرجند از ابتدای امسال فعال شده که در مراسم روز نهم ربیع الاول اولین اجرای خود را داشتند و برای نیمه شعبان هم آمادگی اجرای سرود در مراسم‌ و جشن‌های مهدوی را دارند.

کد خبر 1751315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha