حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی می‌شود 

آیت‌الله خاتمی گفت: همان طور که مردم همواره در صحنه بوده‌اند در انتخابات پیش رو نیز در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با  گرامیداشت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و روز مستضعفان اظهار کرد: سربازان گمنام، گمنام‌ترین خدمتگزاران در کشور هستند. 


وی به ۸ اسفند و روز امور تربیتی اشاره کرد و افزود: بزرگترین سرمایه جامعه نسل جوان است و بستر اول تربیت خانواده است و اگر پایه در خانواده درست باشد در مدرسه نیز آموزش جواب خواهد داد.


به گفته آیت الله خاتمی، باید تربیت در خانواده شکل گیرد و در ادامه آموزش و پرورش بر روی آن تاثیرگذار باشد.


خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در هر دوره از انتخابات چهار یا پنج ماه قبل از برگزاری انتخابات، رهنمودهایی را دارند گفت: اما ایشان امسال از ابتدای سال رهنمودهای خود را بیان فرموده‌اند.


وی با بیان اشاره به محور فرمایشات رهبری نیز گفت: ایشان فرمودند یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نماینده مجلس این است که قوی و کارآمد برای مدیریت باشد و از احتیاجات جامعه آگاه باشد.
آیت‌الله خاتمی بیان کرد: نماینده باید بصیر و هوشمند باشد، وعده وعید ندهد، وعده‌ای دهد که قابلیت اجرا داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید از منفعت شخصی و حزبی به دور باشند، گفت: دنیا و مسائل کلان ملی مقدم بر مسائل شخصی است.


امام جمعه زنجان تصریح کرد: افراد در دوران پیش از انتخابات ممکن است توسط برخی‌ها هدایت شوند و این فرد نمی‌تواند نماینده مردم باشد و باید این موضوع مد نظر قرار گیرد.


آیت‌الله خاتمی اذعان کرد: همان طور که مردم همواره در صحنه بوده‌اند در انتخابات پیش رو نیز در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

کد خبر 1751334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha