وحدت و انسجام داخلی در انتخابات به تصویر کشیده می شود

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حضور حداکثری ملت ایران در صحنه های نظام، گفت: وحدت و انسجام داخلی در انتخابات ۱۱ اسفند با درصد مشارکت سیاسی بالا به تصویر کشیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید احمد محمودی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به دستاوردهای حضور در انتخابات و مشارکت ملی برای نظام و کشور اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت در تصمیم گیری کشور موجب بهبود اوضاع کشور و اقتدار بین المللی خواهد شد و مسئولان را به تلاش بیشتر وادار می کند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: انسجام و وحدت داخلی به واسطه مشارکت بالای سیاسی مشخص و روشن می شود که ملت ایران در جمعه آینده این موضوع مهم را به تصویر خواهند کشید.

وی انتخابات را تضمین مردم سالاری دینی، حاکمیت اسلامی و جمهوریت نظام دانست و اذعان داشت: مردم از این فرصت برای تعیین سرنوشت خود استفاده می کنند و دستاوردهای آن رای مملکت و ملت باقی می ماند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: دشمن به دنبال نفاق و تفرقه برای رسیدن به اهداف خود است که ملت ایران با مشارکت سیاسی بالا و هوشیاری خود آنان را شکست داده و ناامید می سازند.

وی حضور در انتخابات و برگزیدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را سرنوست ساز دانست و اذعان داشت: جمعه هفته آینده از روزهای سرنوشت ساز کشورمان خواهد بود که ملت ایران علاوه بر حضور حماسی با انتخاب اصلح به کشور کمک خواهند کرد.

خطیب جمعه اصفهان در بخشی از خطبه های به سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: این روز به نام کارکنان وزارت اطلاعات یعنی سربازان گمنام امام زمان(عج) نام گرفته تا به نقش آنان اشاره کرد.

وی ادامه داد: نیروهای این وزارتخانه با تلاش گمنام خود برای امنیت تلاش می کنند که بهترین عنوان برای آنان انتخاب شده است.

کد خبر 1751348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha