نمایشگاه مهدویت درخرم آباد دایر است

حجت الاسلام چراغی از برپایی نمایشگاه مهدویت در مصلی الغدیر خرم آباد خبر داد و گفت: غرفه مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ مهدویت، ورزش، بازی و سرگرمی و غرفه ارائه محصولات فرهنگی مهدوی دایر است.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به برپایی نمایشگاه مهدویت ویژه نیمه شعبان اظهارداشت: در این نمایشگاه غرفه‌هایی در قالب آموزه‌های مهدویت و خلاقانه طراحی شده و موارد تبیینی در قالب بازی و مفاهیم برای خانواده با رویکردهایی همچون امید و نشاط، بصیرت و ایثار و ارائه شده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود لرستان افزود: در این  نمایشگاه غرفه هایی همچون غرفه مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ مهدویت، ورزش، بازی و سرگرمی دایر است.

نمایشگاه مهدویت درخرم آباد دایر است

وی به برپایی غرفه ارائه محصولات فرهنگی مهدوی در نمایشگاه مهدویت اشاره کرد و عنوان داشت: این غرفه بازی های کامپیوتری و پخش انیمشن مرتبط با موضوعات دهه مهدویت ویژه کودکان و نوجوانان در دستور کار خود قرارداده است.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: تلاش مسئولان فرهنگی و آموزشی باید در جهتی باشد که مهدویت و اعتقاد به ظهور منجی آن طور که واقعیت دارد به جامعه و بویژه نسل جدید و نوپا شناسانده شود تا هرگونه تلاش برای ایجاد انحراف در این مسیر با شکست و ناکامی مواجه شود.

نمایشگاه مهدویت درخرم آباد دایر است

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود لرستان یادآور شد: نمایشگاه مهدویت با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان لرستان و بنیاد مهدویت در مصلی الغدیر خرم آباد دایر شده است.

نمایشگاه مهدویت درخرم آباد دایر است

کد خبر 1751497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha