دانشجویان کرمانی میزبان کاندیداهای مجلس در مناظرات و مصاحبه‌ها

کمتر از سه روز مانده به پایان فرصت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی؛ مناظرات انتخاباتی در کرمان با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در حالیکه کمتر از سه روز به پایان فرصت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی مانده است؛ مناظرات انتخاباتی در کرمان با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

در همین راستا، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با همکاری تشکل‌های اسلامی دانشگاه که از چند روز قبل مطالبه دانشجویی دعوت از کاندیداها جهت مناظره را مطرح کرده بود؛ از ظهر امروز(۷ اسفند) میزبان اولین گروه از کاندیداهایی است که برای شرکت در مناظره اعلام آمادگی کردند.

برگزاری تریبون آزاد در سطح شهر طی هفته گذشته و نیز اجرای این برنامه در ساعت ۱۱ صبح فردا ۸ اسفند مقابل تالار وحدت از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با هدف افزایش مشارکت و جهت آگاهی به منظور انتخاب اصلح نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه بدون تعصب را از امروز آغاز کرد.

این برنامه از امروز تا چهارشنبه در ساعات ۱۰.۳۰؛  ۱۳
و ۲۰ میزبان یک کاندیدا است و این مصاحبه از طریق لینک  https://aparat.com/v/PLeUo پخش می‌شود.

دانشجویان کرمانی میزبان کاندیداهای مجلس در مناظرات و مصاحبه‌ها

علاوه بر این؛ مناظره نامزدهای استان کرمان از طریق کانال‌های انتخاباتی راه‌اندازی شده در صدا و سیمای مرکز استان نیز پخش می‌شود.

کد خبر 1751662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha