جزئیات تعطیلی مدارس استان کرمان به دلیل وقوع بارش‌های شدید اعلام شد

در پی بارش شدید برف و باران و آبگرفتگی معابر، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص نحوه فعالیت مدارس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ با وجود شرایط خشکسالی شدیدی که استان با آن مواجه شده؛   بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در سراسر استان موجی از خوشحالی و شکرگزاری در میان مردم به ویژه کشاورزان ایجاد کرده است.
در پی بارش شدید برف و باران و آبگرفتگی معابر، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: مدارس شهر کرمان در همه دوره‌های تحصیلی فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه همچنین  آموزش حضوری در همه مدارس شهرستان‌های کوهبنان و رفسنجان نیز تعطیل شد.

به دلیل بارش‌های شدید و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس مناطق فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور؛ مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند، مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان نیز در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

مدارس سیرچ از توابع منطقه شهداد در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل اعلام شد و مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس مناطق  کشکوئیه، ماهان، راین و شهرستان‌های انار و بردسیر در تمامی دوره های تحصیلی و مدارس دوره ابتدایی چترود نیز تعطیل است.

این اطلاعیه می‌افزاید: هر گونه تعطیلی مدارس در اسرع وقت از طریق صدا و سیمای مرکز کرمان و پورتال رسمی آموزش و پرورش استان به اطلاع هم استانی های عزیز رسانده می شود و فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

کد خبر 1751667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha