تاکید بر حضور در انتخابات نشانه مهم بودن مردم است

امام جمعه موقت کرمان تاکید بر حضور در انتخابات را نشانه مهم بودن مردم دانست و با اشاره به اینکه بر اساس فرموده امام علی علیه‌السلام، مردم ستون سیاست هستند؛ تصریح کرد: اگر این ستون از بین برود، خیمه سیاست فرو می ریزد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام مهدی صباحی، صبح دوشنبه(۷ اسفند) در جلسه شورای اداری استان انتخابات را فعالیت مهم، تاثیرگذار و شایسته هر نوع فداکاری دانست و با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اساسی نظام اسلامی نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود؛ گفت: شرق و غرب به معنای جغرافیایی نیست؛ غرب، نظام سرمایه داری و شرق نظام کمونیستی است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه تکلیف جمهوری اسلامی با این دو شعار روشن است؛ افزود: غرب با شعار آزادی آمد اما با وجود آنکه بیش از ۴۰ سال از انتشار اسناد لانه جاسوسی می‌گذرد؛ چاپ و تدریس و فروش این اسناد در آمریکا ممنوع است در حالیکه دم از آزادی می زنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی؛ حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی است و دنیای امروز، انتخابات را نماد مردم سالاری می‌دانند و این مسئله مهمی است.

حجت‌الاسلام صباحی تاکید بر حضور در انتخابات را نشانه مهم بودن مردم دانست و با اشاره به اینکه بر اساس فرموده امام علی علیه‌السلام، مردم ستون سیاست هستند؛ تصریح کرد: اگر این ستون از بین برود، خیمه سیاست فرو می ریزد.

وی با بیان اینکه در جبهه داخلی انتخابات گرچه پیروز و غیرپیروز مطرح می‌شود اما از جنبه خارجی، همه پیروز هستیم زیرا رأی دادیم؛ از تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات استان هم قدردانی کرد.

کد خبر 1751707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha