رویداد« یک صدا ایران» در چهار مسجد نجف آباد زنجان برگزار می شود

اسلامی از اجرای رویداد«یک صدا ایران» با رویکرد ظرفیت شناسی و استعدادیابی هنری در چهار مسجد منطقه نجف آباد زنجان از ۸ تا ۱۷ اسفندماه امسال خبر داد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: نمایش های محیطی، تعاملی با رویکرد ظرفیت شناسی و استعداد یابی هنری در منطقه نجف آباد با محوریت مساجد اجرا می شود.

وی از اجرای رویداد«یک صدا ایران» از ۸ تا ۱۷ اسفندماه امسال در چهار مسجد منطقه نجف آباد زنجان خبر داد و گفت: این رویداد در روز ۸ اسفندماه در مسجد حسینیه نجف آباد، روز۱۳ اسفندماه در مسجد امام سجاد(ع) نجف آباد، روز ۱۵ اسفندماه در مسجد فاطمه الزهرا(س) نجف آباد و روز ۱۷ اسفندماه در مسجد امام حسن(ع) نجف آباد راس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود.

به گفته اسلامی، رویداد«یک صدا ایران» رویداد استعدادیابی و تقویت کنشگری در میدان بکری است که کمترین امکانات برای استعدادهای ناشناخته دورتر از رویاست و ما با اجرای این رویداد میدان هنر را برای علاقمندان در مناطق محروم فراهم می سازیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: هنرمندان با ابزار هنر می توانند بر ارزش ها و نگرش هایی که به شکل دهی و جهت دهی افکار و رفتار مردمان می انجامد اثر بگذارند، ارزش ها و نگرش هایی که با نفوذ در ذهن مردم، سبک زندگی فردی و اجتماعی آنان را تعیین می کند.

وی اضافه کرد: در رویداد یک صدا ایران به محورهایی چون شناسایی ظرفیت های فرهنگی و فعالان و کنشگران، تشکیل کارگروه های محلی با محور موضوعات اجتماعی، شبکه سازی ، ترویج الکوی سبک زندگی ایران اسلامی توجه شده است.

اسلامی به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: این رویداد با هدف گسترش فرهنگ و هنر بومی با توجه به قومیت و انسجام عمومی قومیت ها و مقابله با نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان، کمک به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگی در محلات حاشیه نشین کشور، آموزش، توانمندسازی و ایجاد فرصت اشتغال، توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، ارتقای سواد هنری در محلات هدف طرح، جلب مشارکت گروه های مردمی در ترویج فعالیت های فرهنگی هنری، ساختارسازی و اجرای پروژه های فرهنگی هنری در سطح محلات حاشیه نشین اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان افزود: چهار نمایش با موضوعات هویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد شور اجتماعی و مشارکت های مردمی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی و انسجام اجتماعی اجرا می شود.

کد خبر 1751725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha