عمده مشکلات ما از انتخاب‌های اشتباه است

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه در عین مشکلات فراوانی که داریم اگر منصفانه برخورد کنیم، عمده مشکلات از انتخاب های اشتباه خود ما بوده، نه از اسلام و انقلاب گفت: لذا نباید با اصل نظام و ولایت قهر کنیم.

حجت الاسلام مسعود عالی_ مدرس حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص اینکه چرا و چگونه می توان مردم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کرد، گفت: دلیل شرکت در انتخابات که هم وجوب شرعی حفظ نظام اسلامی است و هم ضرورت و وجوب سیاسی یعنی حفظ امنیت کشور می باشد.  

وی با بیان اینکه، اگر میزان شرکت مردم پایین باشد فتنه های امنیتی و فشارهای اقتصادی قطعا بیشتر خواهند شد افزود: این امر باعث ناامنی در کشور می شود.  

حجت الاسلام عالی تصریح کرد: در عین مشکلات فراوانی که داریم اگر منصفانه برخورد کنیم، عمده مشکلات از انتخاب های اشتباه خود ما بوده، نه از اسلام و انقلاب.  

وی اظهار کرد: هرجا اسلامی و انقلابی عمل کردیم موفق بودیم که نمونه اش پیشرفت های نظامی، دفاعی، علمی، پزشکی، فضایی، هسته ای و... است، لذا ما نباید با اصل نظام و ولایت قهر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما باید با مدیران بی عرضه یا فاسد و نیز فسادهای ساختاری و قوانین دست و پاگیر یا خلاهای قانونی قهر کنیم که راهش باز شرکت در انتخابات و اصلاح این امور است.  

کد خبر 1751943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha