انتخابات مظهر اعتماد حاکمیت به مردم است

افشارچی با اشاره به اینکه در هیچ کشوری تفاوت روش ها و مدیریت بین دولت های منتخب در آن به اندازه جمهوری اسلامی ایران متمایز نبوده است، گفت: این تمایز حاکی از اعتماد حاکمیت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: انتخابات مظهر اعتماد حاکمیت به مردم است.

وی با یادآوری اینکه در هیچ کشوری تفاوت روش ها و مدیریت بین دولت های منتخب در آن به اندازه جمهوری اسلامی ایران متمایز نبوده است، گفت: این تمایز حاکی از اعتماد حاکمیت به مردم است که اجازه می دهد این تفاوت ها را انتخاب کنند.

استاندار زنجان به نقش نمایندگان مجلس در سطح مسائل استانی و ملی اشاره کرد و یادآور شد: هر تغییر و اصلاحی باید از طریق صندوق رأی اتفاق بیفتد و اگر صندوق رأی نباشد دخالت خارجی جایگزین آن می شود.

وی در ادامه به نقش مربیان پرورشی در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر وظیفه مشاوران و مربیان پرورشی و تربیتی در مدارس خیلی بیشتر از مربیان دوران گذشته است.

افشارچی خاطرنشان کرد: فضای مجازی نسل جدید را غیر متمرکز و غیر عمیق بار می آورد و این یک خطر است و باید نسبت به این مساله حساسیت مضاعف داشته باشیم.

امام جمعه زنجان نیز به عنوان دیگر سخنران مراسم به اهمیت دادن پرورش در کنار آموزش تاکید کرد و گفت: کار مربیان و مشاوران تربیتی کار بزرگی است.

آیت الله علی خاتمی افزود: رسالت انبیا نیز تربیت انسان ها بود و مربی تربیتی، هدفش در این راستاست تا استعدادها را در دانش آموزان شکوفا کند.

کد خبر 1751953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha