اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «لشکرقاسم»

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «لشکرقاسم» که به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان در چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، آیین قرعه کشی مسابقه کتابخوانی «لشکرقاسم» که به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان در چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود، با حضور محمدابراهیم حجت پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مدیر کانون خدمت رضوی استان و کارکنان ستادی، انجام شد.

برپایه این گزارش از مجموع یک هزار ۵۹۰ شرکت کننده در مسابقه که به سوالات پاسخ صحیح داده بودند، نفرات ذیل به قید قرعه انتخاب شده و هدیه آن ها به حساب واریز می شود.

خاطرنشان می‌شود: مسابقه کتابخوانی «لشکرقاسم»» با محوریت کتاب «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» به نویسندگی علی شیرازی، در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفید به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی برگزار شد و شرکت کنندگان پاسخ سئوالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۹۴۰۳۸۱ ارسال کردند.

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «لشکرقاسم» بشرح زیر است:

نام و نام خانوادگی

استان

حسنا پور رحیمی

تهران

احترام آزادی

کرمانشاه

اکرم بابایی

قزوین

زهره کریمیان

چهارمحال و بختیاری

سلمان حسینی پیام

کهکیلویه و بویر احمد

مهسا غریب زاده

اصفهان

زهرا شمسی

اصفهان

فاطمه زمانیان

چهارمحال و بختیاری

زهرا افضلی

اصفهان

رضا علیزاده

سمنان

مریم نصرتی

تهران

جلال هنزرانی

سیستان و بلوچستان

شیوا الهی

ایلام

مریم نجفی

سیستان و بلوچستان

حاجیه تقی زاده

آذربایجان شرقی

الهام کارگر

البرز

شاهین رستمی

تهران

بلقیس خردمندی

فارس

کد خبر 1752107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha