حضور مردم در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را اعتلا می بخشد

فرماندار شیروان گفت: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند توطئه دشمنان را خنثی کرده و زمینه صیانت از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده، فرماندار شیروان روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در مراسم جشن تکلیف سیاسی دختران رای اولی ها اظهارکرد: هر چند دشمن تلاش می‌کند تا فضای کشور را با تحرکات خاص به نوعی ملتهب نشان دهد اما  طوری برنامه ریزی شده تا شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما خوشحال هستیم که جوانان دهه ۸۰ پای کار آمدند تا در جشن سیاسی ۱۱ اسفند حضوری باشکوه داشته باشند و با ابراز علاقه و تعلق خاطر به جمهوری اسلامی ایران فرصت اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به وجود آورند.

اسماعیل زاده عنوان کرد: انتخاب، یک قدرت و توانایی است و دانش‌آموزان با رسیدن به سن تکلیف سیاسی می‌توانند برای تعیین حق سرنوشت کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

نماینده عالی دولت در شیروان بیان کرد: جشن تکلیف سیاسی برای رأی اولی‌ها در راستای بصیرت افزایی سیاسی دانش آموزان در آستانه حماسه دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همه جا برگزار می شود.

اسماعیل زاده اضافه کرد: این همایش با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی در بین جوانان و نوجوانانی که امسال به ۱۸ سالگی رسیده‌اند، برگزار شد تا آینده سازان کشور با نحوه مشارکت در سرنوشت خود بیشتر آشنا شوند.

در این همایش اهمیت انتخابات، تکلیف شرکت در انتخابات، انتخاب اصلح و تأثیر شرکت کردن دانش آموزان در سرنوشت کشور آموزش داده شد.

کد خبر 1752121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha