استقرار صندوق‌های سیار اخذ رأی در یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور

سرهنگ پاسدار محمدحسین زاده با بیان اینکه یادمان ها  و اردوگاه های راهیان نور در طول سال تعطیل نمی شوند و همیشه آماده پذیرش زائران هستند، گفت: در روز ۱۱ اسفند صندوق‌های اخذ رأی در یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور مستقر هستند و زائران می توانند در فرایند اخذ رأی شرکت کنند.

سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتگو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت یادمان های راهیان نور در روز ۱۱ اسفند و اخذ رأی اظهار کرد: یادمان ها در طول سال تعطیل نمی شوند یادمان ها همیشه آماده برای پذیرش زائران و اردوگاه ها آماده اسکان زائران هستند. 

وی افزود: هرساله  زمان اعزام حداکثری راهیان نور ایام عید بوده است و امسال به دلیل ماه مبارک زمان این زمان  از ۲۰ بهمن تا ۲۰ اسفند است و بعد از این ایام هم در ماه مبارک رمضان  نیز آمادگی پذیرش زائران را داریم و خادمان و مسوولان یادمان ها در اردوگاه ها و یادمان ها مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در ایام انتخابات اعزام سازمان‌ دهی شده نداریم و مردم در شهرهای خود ساکن هستند و رای می دهند و اگر کسی در این ایام زائر راهیان نور باشد پذیرش می کنیم.

سرهنگ حسین زاده در مورد اخذ رأی در یادمان ها خاطرنشان کرد: پیش بینی کردیم در بعضی یادمان های اصلی و اردوگاه ها که زائران حضور دارند رای گیری از آنها تسهیل شود و توسط وزرات کشور و فرمانداری دستور استقرار صندوق‌های رای داده شده و زائران و خادمان می توانند در فرآیند رای گیری شرکت کنند و از صندوق‌های سیار استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: در سه اردوگاه متمرکز کشوری در اهواز، خرمشهر و چهار نقطه یادمان ها زمینه استقرار صندوق‌های رای سیار پیش بینی شده است، یادمان های طلایه، هویزه، شهدای والفجر ۸، فتح المبین، معراج الشهدای پادگان شهید محمودوند آمادگی اخذ رأی از هموطنان عزیز را دارند. 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: پنج با شش صندوق سیار رأی در یادمان ها و اردوگاهها از آغاز تا پایان زمان رأی گیری در نقاط ذکر شده استقرار دارند و زائران به راحتی به نقاط اخذ رأی دسترسی دارند و ان شاءالله شاهد حضور حداکثری مردم در روز انتخابات هستیم.

کد خبر 1752348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha