پویش «رای بچه‌های مسجد» در همدان برگزار می‌شود

حجت الاسلام عزیزی گفت: پویش «رای بچه‌های مسجد» توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد همدان همزمان با ۱۱اسفند ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه به نقش محوری مساجد در این  انتخابات اشاره کرد و گفت: نقش مساجد مانند همیشه در برگزاری پرشور و گسترده انتخابات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است و به‌منظور ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از تمامی ظرفیت‌های مساجد استفاده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان با تاکید بر اینکه در مساجد بیش از هر مکان دیگر باید از این قبیل سرمایه‌های معنوی، صیانت و محافظت گردد افزود: مساجد همدان نیز در برگزاری انتخاباتی پر شور و حداکثری تلاش لازم را داشته و با برگزاری جلسات روشنگری و آگاه بخشی در این حماسه بزرگ نقش خود را ایفا کردند.

وی از برگزاری پویش «رای بچه‌های مسجد» توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان خبر داد و گفت: بچه های مسجد می توانند با شرکت در این پویش از جوایز این پویش بهره مند شوند.

حجت الاسلام عزیزی یادآور شد: علاقمندان می توانید با ارسال یک تصویر هنگام رای دادن، حضور با اعضای خانواده در رای گیری و تصویر حضور رای اولی، تصویر صندوق رای در مسجد و...  در روز انتخابات در این پویش شرکت کنید و به تصاویری که بیشترین بازدید را داشته باشد هدیه تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند تصاویر و مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره تماس) را به ادمین کانال بچه های مسجد استان  همدان به آدرس  http://eitaa.com/kmasjedhamedan  ارسال کنند.

کد خبر 1752360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha