شرکت در انتخابات دفاع از میراث حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر است

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: فردا کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند از میراث شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا دفاع می‌کنند که این بزرگ ترین افتخار و مایه شرف برای ما است.

حجت الاسلام «اسماعیل صلواتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: بر اساس آیات الهی هر عمل و اقدامی که دشمنان دین خدا، عترت، نظام و انقلاب اسلامی را ناراحت و خشمگین کند، چنین عملی، عمل صالح محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: باید بدانیم که دیروز بیش از دو هزار شهید از فرزندان این مرز و بوم برای سعادت ایران و ایرانی و برای حفظ اسلام، قرآن و عترت تقدیم انقلاب و نظام شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مادران را خطاب قرار داد که فرزندان و شوهران خود را برای حضور در صحنه تشویق کنند، افزود: فردا کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند از میراث شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا دفاع می‌کنند که این بزرگ ترین افتخار و مایه شرف برای ما بوده که در این عصر این نظام توحیدی را صیانت و حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام صلواتی خاطرنشان کرد: بستر انتخابات به لطف الهی در این شهرستان فراهم بوده و همه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و این عمل صالح را انجام دهند.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه به لطف الهی آنچه که پیروز خواهد بود مردم هستند، گفت: با همکاری و همراهی رسانه‌های مختلف و صدا و سیما شور و نشاط لازم در استان ایجاد شده و مردم در این رأی‌گیری و انتخابات شرکت و حضور خود را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بهمئی حقیقتی وجود دارد و آن تاریخی است که مردم این شهرستان دارند، افزود: مردم شهرستان بهمئی برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم راه حق نمودند و مردمی هستند که همیشه پای حق، انقلاب، نظام، ارزش‌ها و باورها بوده و این یکی از افتخارات بزرگ بهمئی‌ها است.

حجت الاسلام صلواتی یادآور شد: در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی همیشه مردم شهرستان بهمئی اول هستند و حقیقتاً باید همه قدردان و قدرشناس این مردم باشند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در این ایام انتخابات که یکی از فرصت‌ها برای یاری این نظام مقدس است، این مردم غیور و سرافراز مثل تاریخ درخشان و با سابقه‌ای که دارند، این روزها در میدان حاضر برای انجام حق و تکلیف خود نسبت به نظام انقلاب اسلام بوده و الحمدلله در این زمینه بی نظیر هستند.

کد خبر 1752376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha