توزیع حدود ۲۲ هزار تعرفه رای در بشرویه و ارسک

علی زاده گفت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۱۶ هزار و ۲۰۰ تعرفه رای در بشرویه و پنج هزار و ۷۰۰ تعرفه در ارسک توزیع شده است.

حسن علی زاده-فرماندار بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز یازدهم اسفند در شهرستان بشرویه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷ شعبه اخذ رای در شهرستان بشرویه مستقر شده است، افزود: از این تعداد ۱۳ شعبه سیار و ۲۴ شعبه اخذ رای ثابت هستند که مردم با حضور در این شعب می توانند آرا خود را در صندوق های اخذ رای بیاندازند.

علی زاده ادامه داد: با توجه به بارندگی های اخیر شب گذشته تعدادی از صندوق های اخذ رای زودتر به مناطق صعب العبور فرستاده شدند تا همه مردم بتوانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

فرماندار بشرویه در خصوص تعداد تعرفه های توزیع شده در شهرستان بشرویه گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۹۰۰ تعرفه بین شعب اخذ رای در شهرستان بشرویه و ارسک توزیع شده است.

وی در پایان عنوان کرد: جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۱۶ هزار و ۲۰۰ تعرفه در بشرویه و پنج هزار و ۷۰۰ تعرفه در ارسک توزیع شده است.

کد خبر 1752398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha