حضور مردم در انتخابات سبب ترس دشمنان از امنیت و اقتدار ایران اسلامی می شود

حجت الاسلام غفوری گفت: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت ، تایید نظام و ترس دشمنان از امنیت و اقتدار ایران اسلامی می شود.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه بادعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، گفت:حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای مانند گذشته بار دیگر جواب دندان‌شکنی به همه یاوه سرایی دشمنان این نظام خواهد بود.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: آنچه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سربلند جلوه می دهد، حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای و دیگر عرصه های مشارکت مردمی است.  

وی خاطر نشان کرد: مردم آگاه و بصیر ما مطلع هستند که اگر چه با حضور در پای صندوق های رای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای می دهند، اما در ابتدا رای شان به استقلال کشور و آزادی است که ملت ما بدست آورده و نظام جمهوری‌ اسلامی برخاسته از قرآن کریم و اسلام ناب محمدی است.  

حجت الاسلام غفوری بر انتخاب افراد شایسته و اصلح در این انتخابات تاکید و گفت: نماینده مجلس باید مؤمن، باتقوا، متوکل به خدا، پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ساده زیست، امانت دار، پاکدامن و به دور از هرگونه فساد اخلاقی و مالی باشد و در عین حال با مردم روراست و صادق بوده و خود را خدمتگزار مردم بداند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از عموم‌مردم برای شرکت پرشور و آگاهانه در انتخابات خواست همه با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 1752489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha