انتخابات، مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است که مردم با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده اند.

سلیمان آذری، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مردم آزاده و سربلند ایران از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همین مردم بصیر امروز ۱۱ اسفندماه، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند، حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

آذری عنوان کرد: این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان بیان کرد: همه نامزدها نیز با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال و امنیت کشور و پرهیز از اختلاف، در مسیر تقویت اقتدار ملی، عدالت گستری و دادخواهی و ترمیم فاصله‌ طبقاتی و مسائل رفاهی و معیشتی مردم را با هدف تحقق شعار سال در اولویت قرار دهند و  امید است اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در آینده کاری منتخبین  مجلس قرار گیرد.

 آذری تصریح کرد: امید می رود مجلس آینده با حضور نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه شناس، پر انگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور و سرسخت برابر دشمنان و بی تمایل به متاع مالی و دنیوی، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و دارای اراده جهادی و انقلابی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان و توانمندی رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

کد خبر 1752502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha