ملت ایران پشتیبان نظام و انقلاب هستند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای در ساعات ابتدایی انتخابات گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، با قدردانی از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای در ساعات ابتدایی انتخابات اظهارداشت: ملت ایران پشتیبان نظام و انقلاب هستند و تلاش دشمن در این عرصه بی‌فایده است.

امام جمعه بروجرد افزود: امروز همه ما باید به نیت تقویت نظام جمهوری اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم و به دشمنان ثابت کنیم که ملت ایران همواره در مسیر اسلام و انقلاب ایستادند.

قهر در انتخابات مشکلی را حل نمی کند

وی با بیان اینکه امروز همه ما باید با نیت مایوس کردن دشمن در ایجاد ترفند و توطئه‌ علیه ایران اسلامی در عرصه انتخابات حاضر شویم و با حضور سبز خود حماسه ای عظیم را رقم بزنیم، گفت: باید برای تقویت جبهه مقاومت در انتخابات حاضر شد و قهر با انتخابات و دوری از نظام مشکل هیچ کس را حل نخواهد کرد.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که تبلیغات دشمن بی‌اثر بود و امروز ۱۱ اسفند ماه نیز ملت ایران نشان خواهند داد که ترفندهای دشمنان علیه ایران اسلامی و تحریم‌ها همچون گذشته بی‌تاثیر خواهند بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران از انقلاب جدا شدنی نیستند، نظامی جمهوری اسلامی متعلق به ملت است، ادامه داد: ملتی که شهید، جانباز و اسیر و هزینه‌های فراوان داده به پای انقلاب اسلامی ایستاده و هرگز از نظام و ارزش‌های نظام دست نخواهند کشید.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به اینکه به سازمان‌های دفاع از حقوق بشر نگاه می‌کنیم متاسف می‌شویم که چگونه شاهد تداوم نسل کشی هستند، گفت: اروپا و آمریکا به کمک اسراییل برای نسل کشی فلسطین آمده‌اند، اظهار کرد: باید برای جلوگیری از نسل کشی در فلسطین راه‌های رسیدن مهمات و اسلحه به رژیم غاصب را گرفت و لشکر کشی آمریکا و هم پیمانانش برای کمک به اسراییل راه به جایی نخواهد برد.

کد خبر 1752582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha