مشارکت از دوره قبل بیشتر است

فرماندار مشهد گفت: در دوره قبل انتخابات مجلس میزان مشارکت در مشهد ۳۳ درصد بود، ولی اکنون آمار ما از ۳۳ درصد تجاوز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محسن داوری در جمع خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی و نظارت بر انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: مردم تاکنون استقبال خوبی از انتخابات کردند. ما هر اتفاقی در شعب اخذ رأی رخ دهد، می‌بینیم و حاضریم آن را منتشر کنیم. تا کنون هیچ شکایتی از هیچ شعبه و شخصی نبوده است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: در دوره قبل انتخابات مجلس میزان مشارکت در مشهد ۳۳ درصد بود، ولی اکنون آمار ما از ۳۳ درصد تجاوز کرده است.

وی ادامه داد: در روستاهای صعب‌العبور ما باتوجه به بارندگی‌های رخ داده، پیش‌بینی کردیم و زودتر صندوق‌های رای را فرستادیم تا به مشکل نخوریم. مشارکت خوبی داشتیم. در دوره قبل انتخابات مجلس میزان مشارکت در مشهد ۳۳ درصد بود، ولی اکنون آمار ما از ۳۳ درصد تجاوز کرده و نشان‌دهنده این است که مشارکت خیلی خوبی تاکنون داشته‌ایم.

داوری عنوان کرد: هرکسی که حق رأی دارد، هم در سرنوشت خود و هم در سرنوشت کشور تاثیرگذار هست و حضور در انتخابات سبب حفظ و صیانت از کشور است.

پایان پیام/

کد خبر 1752643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha