برگزیدگان مسابقات مدهامتان سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری اعزام شدند

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان از اعزام برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان استان به مرحله کشوری به میزبانی استان کردستان خبر داد.

حجت الاسلام وهاب پیشه ور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های «حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل و اذان برای گروه سنی (زیر ۱۶ سال)» با حضور برگزیدگان مرحله استانی از فردا به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام ۵ نفر از برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات از سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری گفت:‌ این افراد در رشته های حفظ کل، اذان، قرائت ترتیل، تقلیدی و تحقیق در سطح کشوری به رقابت می پردازند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها متسابقین از ۱۲ تا ۱۴ اسفند برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر رقابت می کنند، یادآور شد: اختتامیه مسابقات در مجتمع فجر سنندج دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۹ الی ۲۱ با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می شود.

وی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی عنوان کرد.

کد خبر 1752804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha