منتخبین خانه ملت در همدان مشخص شدند

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور منتخبین مردم استان همدان در شهرستان همدان و دیگر شهرستان های این استان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار شبستان از همدان حوزه انتخابیه همدان دارای ۲ کرسی در خانه ملت است که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۳ داوطلب یعنی به ازای هر کرسی ۴۶ نامزد در آن با یکدیگر رقابت کردند ستاد انتخابات کشور، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های استان همدان را اعلام کرد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، نتایج انتخاب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های استان همدان به شرح زیر اعلام شده است:

براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در حوزه انتخابیه ملایر، حجت الاسلام "احد آزادیخواه" با کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ رای به عنوان نفر اول به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه ملایر انتخابات بین "احمد آریایی نژاد" و "حسین احمدی" به ترتیب با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی و حسین احمدی با ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی به مرحله دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ، "فتح الله توسلی" با ۳۸ هزار و ۱۹۵ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم برگزیده شد.

همچنین براساس اطلاعات کسب شده از هیات های اجرایی، "حمیدرضا حاجی بابایی" با ۵۸ و ۳۰۹ هزار رای به عنوان نفر اول و "عباس صوفی" با ۴۷ هزار و ۹۳۴ هزار رای به ترتیب به عنوان نفر اول و دوم منتخب حوزه همدان و فامنین انتخاب شده اند.

همچنین "اکبررنجبرزاده" با ۱۶ هزار و ۷۰۹ کسب بیشترین آرای ماخوذه به عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه اسدآباد برگزیده شد.

در حوزه انتخابیه تویسرکان "محمد مهدی مفتح" با کسب ۱۰ هزار و ۳۹۲ رای ماخوذه بار دیگر به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه نهاوند نیز "علیرضا نثاری" با ۱۸ هزار و ۴۴۶ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم انتخاب و حایز بیشترین آرا شد.

در حوزه انتخابیه رزن و درگزین نیز سید"ابوالحسن مصطفوی" با کسب ۱۶ هزار و ۲۸ به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی انتخاب شد.

حوزه های انتخابیه همدان-فامنین و ملایر هرکدام ۲ نماینده و حوزه های انتخابیه نهاوند،اسدآباد، تویسرکان، بهار و کبودرآهنگ، رزن و درگزین نیز هرکدام دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

 ۲۹۹ نامزد از هفت حوزه انتخابیه در استان همدان برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت کردند

کد خبر 1752875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha