پیروی از تعالیم حضرت محمد (ص) راه عبور از چالش‌ها است

عالم برجسته اسلامی از آلمان در سخنرانی اخیر خود برای یک اجتماع عظیم در مسجد جامع «آنانتناگ» واقع در جامو کشمیر ضمن تاکید بر اتحاد مسلمانان در ماه رمضان خواستار پیروی از تعالیم حضرت محمد (ص) برای صلح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bnnbreaking»، شیخ اشرف افندی، عالم برجسته اسلامی از آلمان در سخنرانی اخیر خود برای یک اجتماع عظیم در مسجد جامع «آنانتناگ» واقع در جامو کشمیر ضمن تاکید بر اتحاد مسلمانان در ماه رمضان خواستار پیروی از تعالیم حضرت محمد (ص) برای صلح شد.

شیخ افندی از مسلمانان سراسر جهان خواست که برای پایداری صلح و رفاه، متحد شوند از تعالیم حضرت محمد (ص) در بحبوحه چالش‌های جهانی استفاده کنند.

این گردهمایی تاریخی در مسجد جامع «آنانتناگ» نه تنها یک میعادگاه معنوی، بلکه بستری برای این عالم مسلمان بود تا پیام وحدت و صلح خود را منتقل کند.

شیخ افندی در سخنرانی خود با تاکید بر لزوم بازگشت به ارزش‌های اصلی اسلام برای عبور از چالش‌ها، گفت: ما تنها راه نجات همه مسلمانان در سراسر جهان از جمله مسلمانان جامو و کشمیر وحدتی است که حضرت محمد (ص) نیز بر آن تاکید کرده است.

وی از صبر و استقامت استثنایی مردم کشمیر در میان مبارزات مستمرشان قدردانی کرد و گفت که خداوند پستخ این صبر و شکیبایی را خواهد داد.

این اظهارات در حقیقت برای بلند کردن صدای مبارزات مسلمانان کشمیر در جهان و و آگاه کردن مردم نسبت به ظلمی است که دولت هند نسبت به این گروه روا می‌دارد.

گردهمایی در مسجد تاریخی «آنانتناگ» به رهبری شیخ افندی نماد دعوت به عمل برای وحدت، صلح و پایبندی به آموزه های اسلام به عنوان راهی برای غلبه بر چالش های معاصر است.

کد خبر 1753036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha