پخش زنده ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج

کیامهر از برگزاری  ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: این محفل معنوی از شبکه صدا و سیمای مرکز کردستان و شبکه قرآن پخش زنده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر در این زمینه گفت: کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان برجسته کشور، ۲۵۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرآنی مدهامتان و عموم مردم در شهر مسجد و مناره ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این محفل قرآنی افزود: ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم ساعت ۲۰ یکشنبه ۱۳ اسفند ماه در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود که از ساعت ۲۰ الی ۲۱:۲۰ از شبکه استانی و ۲۰:۳۰ الی ۲۱ از شبکه قرآن پخش زنده خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان به برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی مساجد کشور در سنندج اشاره کرد و افزود: این مسابقات با عنوان «مدهامتان» از شنبه شب ۱۲ اسفند با حضور داوران و قاریان برجسته کشور و  ۲۸۰ برگزیده کشوری در سنندج آغاز شد.

 کیامهر با بیان اینکه شرکت کنندگان این رویداد قرآنی در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ قرآن و اذان به رقابت می پردازند، یادآوری کرد: این مسابقه ملی یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۲ صبح و ۱۴ الی ۱۸ بعدازظهر میزبان رقابت شرکت کنندگان این رویداد ملی است.

وی مکان مسابقات برای برادران، سنندج، سه راه شالمان، اردوگاه شهید سلیمان خاطر و برای خواهران سنندج، سه راه شالمان، باشگاه فرهنگیان اعلام و اضافه کرد: مراسم اختتامیه مسابقات نیز دوشنبه شب ساعت ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج باحضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کیامهر خاطر نشان کرد: حضور عموم مردم و علاقه مندان قرآنی در سالن‌های مسابقات و سایر برنامه‌ها آزاد است.

کد خبر 1753060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha