وقف پول و سهام از لحاظ فقهی اقتصادی تحلیل می شود

کرسی علمی ترویجی «وقف پول و سهام از لحاظ فقهی - اقتصادی» فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ادامه سلسله نشست های خیر ماندگار و به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری، کرسی علمی ترویجی «وقف پول و سهام از لحاظ فقهی - اقتصادی» فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

سخنران این کرسی علمی ترویجی، دکتر مصطفی کاظمی نجف آبادی؛ هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دبیر کرسی نیز دکتر سید محمدرضا سیدی؛ معاون برون دادهای علمی و پژوهشی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) خواهد بود.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا یوسفی، عضو هیئت علمی دانشگاه مفید قم و دکتر حسین قشقایی، عضو علمی دانشگاه سوره ناقدان جلسه خواهند بود.

علاقه مندان به حضور در این کرسی علمی ترویجی می بایست عدد ۶۱ را به شماره ۰۹۹۱۲۰۶۴۰۹۳ پیامک کنند. همچنین برای شرکت در این جلسه به صورت مجازی نیز می توانند به لینک B۲n.ir/ala۶۱ مراجعه کنند، ضمن اینکه این جلسه به صورت زنده در Ala.ui.ac.ir/fa/live پخش خواهد شد.

گفتنی است، کرسی علمی ترویجی «وقف پول و سهام از لحاظ فقهی - اقتصادی» فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بگرزار می شود.

کد خبر 1753365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha