ضرورت آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی در آستانه عید نوروز

افشارچی با تاکید بر ضرورت آماده سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی در آستانه عید نوروز گفت: با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان شب های قرآنی هم برای این ایام پیش بینی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: دستگاه های خدمت رسان بالاخص شهرداری‌ به مقوله ارائه خدمت به گردشگران در نوروز در شهر زنجان توجه کنند.

وی بر ضرورت خلق لحظات خاطره انگیز برای شهروندان و مسافران در طول این ایام توسط دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر تاکید کرد و گفت: توجه جدی به نمازخانه ها، سرویس های بهداشی و مساجد مورد توجه باشد.

افشارچی با بیان اینکه تمامی تلاش‌ دستگاه‌های عضو ستاد باید بر این باشد که لحظات خوبی را برای شهروندان و مسافران فراهم کنند، افزود: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، شب‌های قرآنی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: شهرداری می‌تواند در ماه مبارک رمضان سفره های افطاری‌ ساده را برگزار کند و همچنین ساعت بازدید از موزه‌ها نیز می‌تواند تا پاسی از شب ادامه داشته باشد.

افشارچی یکی از معضلات امروزی شهر زنجان را ترافیک شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال تردد در هسته مرکزی شهر بیش از گذشته افزایش می‌یابد و برای رفع معضل ترافیک در کوتاه مدت باید تدبیری اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: شهرداری این موضوع را مورد توجه قرار دهد البته با راهکارهایی از قبیل تسریع در احداث پارکینگ‌های طبقاتی می توان این معضل را در کوتاه مدت به حداقل رساند.

استاندار زنجان ادامه داد: نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای آخر سال، مسیرهای اصلی شهر را بیش از گذشته تحت پوشش قرار دهند.

افشارچی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال نیز نظارت‌های جدی بر بازار انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان انجام گرفته است و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

استاندار زنجان همچنین با قدردانی از دست اندرکاران انتخابات استان، افزود: این رویداد مهم سیاسی به نحو مطلوبی در استان برگزار شد و با توجه‌ به تمهیدات گسترده و فرآیند نیمه الکترونیکی آن، همه پای کار بودند و در مجموع از ابعاد مختلف خوب اجرا شد.

افشارچی با بیان اینکه انتخابات مجری و ناظر دارد، اضافه کرد: از تمامی کاندیداهایی که در این عرصه حضور یافتند و تنور انتخابات را گرم کردند قدردانی می‌کنم.

کد خبر 1753378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha