۲ گیلانی در جمع برترین‌های شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

آیین تجلیل از برگزیدگان  شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سنندج برگزار شد و ۲ گیلانی در جمع برترین‌های این دوره از مسابقات قرار گرفتند. 

حجت الاسلام رضا حاجتی_مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» شب گذشته(۱۴ اسفند) در شهر سنندج برگزار شد اظهار کرد:۲ گیلانی در جمع برترین‌های این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه، ۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات مدهامتان گیلان به مرحله کشوری اعزام و به مدت دو روز با سایر شرکت کنندگان به رقابت پرداختند افزود: در نهایت ۲ گیلانی موفق به کسب مقام‌های برتر این جشنواره شدند.


حاجتی تصریح کرد: در بخش قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال خواهران «عاطفه ناصح» از گیلان مقام اول و در بخش حفظ کل برادران بالای ۱۶ سال نیز «محمدرضا جعفرپور» از گیلان مقام دوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات  در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز و با حضور ۲۸۰ نفر از سراسر کشور به میزبانی سنندج برگزار شد.

۲ گیلانی در جمع برترین‌های شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

کد خبر 1753432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha