رونمایی از جدیدترین منشورات مؤسسه آموزش عالی ائمه اطهار(ع)

مراسم رونمایی از جدیدترین منشورات مؤسسه آموزش عالی ائمه اطهار(ع) با حضور حضرت آیت الله فاضل لنکرانی و سایر مسئولان این مجتمع علمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از جدیدترین منشورات مؤسسه آموزش عالی ائمه اطهار(ع) با حضور حضرت آیت الله فاضل لنکرانی و سایر مسئولان این مجتمع علمی در سالن جلسات امام خمینی ره مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در قم برگزار شد.
در این مراسم، از ۹ اثری که تازه به زیور طبع آراسته شده رونمایی شد.
گفتنی است، کتاب های منتشر شده در سال ۱۴۰۲ این مرکز عبارتند از: "درسنامه اندیشه سیاسی اسلام در عصر غیبت و ولایت فقیه"، اثر حجت الاسلام والمسلمین حبیبی تبار و با تحقیق محمد افشاری؛ "راویان ناصبی و خارجی در صحاح سته" تالیف عبدالرحمن باقرزاده؛ "قاعده التسامح فی ادله السنن عندالفریقین" اثر سید حمید حسینی؛ " خاستگاه های جنگ جمل" تالیف ابراهیم رضایی.

همچنین، دیگر آثار رونمایی شده در این مراسم عبارت بود از" رویدادنامه جنگ جمل" اثر ابراهیم رضایی؛ "شبهات و تحریفات جنگ جمل" تالیف ابراهیم رضایی؛ و "مطالعات تطبیقی اندیشه دینی شماره های ۱ تا ۳.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم، پس از ارائه گزارش مسئولان موسسه، آیت الله فاضل لنکرانی توصیه‌های مهمی به اساتید و طلاب رشته‌های تخصصی تفسیر، کلام و تاریخ نمودند.
همچنین در پایان این مراسم جمعی از دانش پژوهان موسسه به بیان سوالات و دیدگاه های خود پرداختند و معظم له به این سوالات و دغدغه ها پاسخ دادند.

کد خبر 1753454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha