مدیران به صورت عملی پاسخ مثبت به حضور باشکوه مردم در انتخابات بدهند

حجت الاسلام مشرفی با بیان نقش پشتیبانی مردمی در حراست از انقلاب اسلامی، گفت: اکنون که مردم با حضور خود در عرصه انتخابات اتمام حجت کردند، وظیفه مدیران است که به صورت عملی و در میدان پاسخ مثبت و انگیزه‌بخش و شادکننده به مردم بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز (۱۶ اسفند) در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلابی که در مسجد الحسین(ع) جوادیه شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب اسلام وقتی حرف از مردم زده می‌شود مقصود همه مردم بدون در نظر گرفتن پست‌ها و سمت‌های اعتباری است.

وی در ادامه افزود: حتی طبق فرهنگ قرآنی کارگزاران نظام دینی از خود مردم هستند و جایگاه ویژه‌ای ندارند که این مهم را باید مدنظر قرار داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان نقش پشتیبانی مردمی در حراست از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت، گفت: امام (ره) فرمودند: « من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(صلی الله علیه و آله) می‌باشند».

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات امسال، بیان کرد: اکنون که مردم با حضور خود در عرصه انتخابات اتمام حجت کردند، وظیفه مدیران است که به صورت عملی و در میدان پاسخ مثبت و انگیزه‌بخش و شادکننده به مردم بدهیم که این مهم نیاز به تحول و یکسری بازنگری در برخی مسیرها دارد.

وی با تأکید بر انس بیشتر با قرآن و مساجد در جامعه، تصریح کرد: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همه ما با همدیگر باید کار کنیم و تک تک افراد در پیشبرد اهداف نقش دارند.

کد خبر 1753479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha