مسوولان برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند

حجت الاسلام مدبر از مسئولین خواست قدر ملت وفادار، نجیب، صبور و متعهد و همیشه در صحنه ایران اسلامی را دانسته و برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار فرماندار و جمعی از کارمندان فرمانداری جهرم که به مناسبت برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: بدون شک تلاش و زحماتی که مسیولانه و در راه خداوند انجام گیرد از نگاه پروردگار دور نخواهد ماند و اجر و پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

امام جمعه جهرم لبیک مردم به ندای رهبر خویش را، باطل کننده خیال خام دشمنانی دانست که در اندیشه و نقشه های خود به عدم حضور ملت دل خوش کرده بودند.

وی  از تلاش شبانه روزی تمامی دست اندرکاران و به خصوص حوزه فرمانداری و کارکنان خدوم آن برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات تشکر و قدردانی کرده و اظهار داشت: همچنین این حضور را مرهون جانباز عزیز ملت یعنی مقام معظم رهبری حفظه‌الله، ملت همیشه در صحنه و داوطلبین گرامی هستیم که اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود که همان کم رنگ کردن انتخابات بود دست پیدا کند.

 امام جمعه جهرم از کسانی نیز که خواسته و ناخواسته در جهت کاهش مشارکت مردم اقدام کردند گلایه و تاکید کرد که البته رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی و پیگیری و لبیک به سخنان ایشان توسط مردم این کوتاهی و نقصان را جبران کرد.

 حجت الاسلام مدبر افزود: در جهاد اصغر این جان است که نثار می شود اما در جهاد اکبر این آبرو است که به میدان می آید چنان که شهید رجایی گفته حاضریم در راه خداوند از آبروی خود نیز بگذریم که نشان از جایگاه بالای این مهم دارد و برای به سرانجام رساندن امور چه بسا که باید این چنین به میدان آمد.

وی همچنین از تمامی مسئولین درخواست کرد که قدر این ملت وفادار، نجیب،صبور و متعهد و همیشه در صحنه را دانسته و برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در این جلسه شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم با قدردانی از سخنان راهبردی امام جمعه جهرم برای برگزاری انتخاباتی پرشور اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه فرمانداری این بود که در تمامی حوزه های انتخاباتی هیچ مشکلی را شاهد نباشیم و کارکنان فرمانداری در هر سمت و جایگاهی به صورت شبانه روزی مقدمات یک انتخابات سالم و شایسته را فراهم کرده و تا آخرین لحظه با تحمل بسیاری از سختی ها و مشکلات ،با ایثار خود در این زمینه خوش درخشیدند که اینجانب مرهون تمامی این عزیزان و همکاران هستم.
 

کد خبر 1753500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha