پذیرایی از مهمانان نوروزی با افطاری ساده در مراکز بین‌راهی و بقاع متبرکه گلستان

ساوری گفت: با توجه ‌به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز، پذیرایی از مهمانان با افطاری ساده در مراکز بین‌راهی و بقاع متبرکه انجام می شود.

محمدجواد ساوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: استان گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارد و هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه انجام داده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز، افزود: مصوبه شورای فرهنگ عمومی منشور فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان است که این مصوبه از سوی وزیر ارشاد به وزرای مربوطه و استان‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این ستاد در چارچوب مشخص و با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و رفاه حال مسافران و گردشگران اجرایی خواهد شد.

ساوری گفت: در این ایام، پذیرایی از مهمانان با افطاری ساده در مراکز بین‌راهی و بقاع متبرکه انجام می شود و برنامه‌های فرهنگی و آیین‌ها و رسوم مذهبی این ماه اجرا می شود.

وی، برگزاری برنامه مذهبی و محفل انس با قرآن، نوروزگاه و جشنواره‌های روستایی با حفظ و رعایت شئون ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

کد خبر 1753540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha