پیکر پاک و مطهر شهید «موذن» در بیرجند تشییع شد

مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک مطهر شهید مدافع امنیت«علیرضا موذن» امروز (۱۷ اسفند) در شهرستان بیرجند با حضور جمعی از مسئولان برگزار و پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت «علیرضا موذن» امروز (۱۷ اسفند) با حضور مردم مومن و شهید پرور بیرجند برگزار شد.

در این مراسم که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و مرزبانی استان همراه با جمعی از نیروهای انتظامی و نظامی حضور داشتند پیکر پاک این شهید بزرگوار بر روی دستان مردم مومن و انقلابی بیرجند تشییع و در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ شهید مرزبان «علیرضا موذن» شامگاه سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی «چاه‌مگو» به شهادت رسید. شهید ستوان یکم علیرضا موذن، مجرد و اهل شهرستان بیرجند است.

 در این درگیری سه نفر از مرزداران مجروح شدند که یک نفر آنها حین انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نیروهای جان برکف مرزبانی شهرستان نهبندان در شامگاه (۱۵ اسفند) حین انجام مأموریت حفظ و حراست از مرز در منطقه مرزی چاه‌مگو با اشرار مسلح درگیر شدند و آنها را در نقطه صفر مرز زمین‌گیر کردند.

کد خبر 1753730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha