حضور در مساجد اولویت مردم در ماه مبارک رمضان باشد

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه رمضان بر آمادگی همگانی برای میهمانی خدا تاکید کرد و گفت: باید حضور آحاد مردم در مساجد پرشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران،حجت الاسلام حسین قدوسی  نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه امروز طی سخنانی با اشاره به اهمیت درختکاری گفت: همگان باید به درختکاری خصوصاً کاشت درختان مثمر اهمیت دهیم.

وی افزود: کاشت درختان به ویژه در حاشیه زمین‌های کشاورزی و ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین سپس به ۲۲ اسفند و روز گرامیداشت شهدا اشاره کرد و گفت: یاد شهدا باید همیشه در جامعه زنده بماند و وصایای شهدا مقابل دیدگان ما باشد.

وی ادامه داد: بدا به حال کسانی که آرمان‌های شهدا را زیر پا می‌گذارند خصوصاً اگر  در جایگاه مدیریتی قرار داشته باشند.

خطیب جمعه ورامین سپس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از مردم عزیز و انقلابی تقدیر کرد و گفت: مردم در انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و اکنون نوبت مسئولان است، که دقت داشته باشند و بدانند، این مردم مستحق خدمت هستند.

وی ضمن اظهار همدردی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان و در خواست از مردم برای کمک به این عزیزان افزود: همه دستگاه‌ها موظف هستند، در رفع مشکلات سیل زدگان پای کار هستند.
حجت الاسلام قدوسی نژاد سپس با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه رمضان بر آمادگی همگانی برای میهمانی خدا تاکید کرد و گفت: باید حضور در مساجد پرشور باشد.

امام جمعه موقت ورامین سپس گفت: مردم از وضعیت بی حجابی در شهر ناراحتند وظیفه قانونی پلیس و دستگاه قضائی برخورد با مظاهر علنی فساد است، چرا به قانون عمل نمی‌شود.

وی با اشاره به جنگ غزه و مسائل فلسطین گفت: در فلسطین برخی از مردم خصوصاً کودکان از گرسنگی جان می‌دهند چرا وجدان‌ها به درد نمی‌آید، چرا برخی دولت‌های اسلامی غیرت ندارند.

حجت الاسلام قدوسی نژاد افزود: دشمنان بدانند، ایران برای همیشه در کنار فلسطین خواهد بود

کد خبر 1753888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha