حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه کرد

حجت الاسلام غبیشاوی، حضور پرشور مردم در انتخابات را عامل شکست نقشه‌های شوم دشمنان دانست و گفت: دشمن در تمامی راهبردها می‌خواهد کشور ما موفق نباشد اما همیشه شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم پای صندوق های رای، اظهار کرد: ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حماسه ملی دیگری را خلق کردند و جهانیان نشان دادند که همواره پیرو خط رهبری و ولایت فقیه هستند و پای نظام ایستاده‌اند.

خطیب نماز جمعه آبادان، حضور نامزدهای انتخاباتی را یکی از عوامل موثر در خلق این حماسه دانست و افزود: در این انتخابات افرادی که تبلیغات گسترده داشتند با شکست مواجه شدند.

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه را بیش از ۴۰ درصد خواند و تصریح کرد: مردم ایران پای صندوق‌های رای آمدند و این حضور نقشه شوم دشمن را با شکست مواجه کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه دشمنان در پی حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه دچار یاس و ناامیدی شدند، یاد آور شد: دشمن در تمامی راهبردها می‌خواهد کشور ما موفق نباشد اما همیشه شکست خورده است.

وی ادامه داد: برخی‌ از کاندیداها که اعتقاد دارند در انتخابات تخلف شده توسط مراجع قانونی پیگیر باشند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: حفظ حرمت ماه رمضان بر همه واجب است و با توجه به اینکه نوروز و ماه رمضان تقارن دارند استقبال از میهمان نوروزی باید با حفظ حرمت این ماه عزیز صورت گیرد.

وی بر ضرورت رعایت میهمانان نوروزی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ابراز داشت: خدمات‌دهی به میهمانان نوروزی باید در مکان‌های حساب شده و بدور از دید عامه مردم صورت گیرد.

حجت الاسلام غبیشاوی، روزه خواری را توهین به مقدسات برشمرد و بیان کرد: توصیه می‌شود امر به معروف و نهی منکر در این زمینه انجام شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به سفر امروز رئیس جمهور به استان خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: رئیس جمهور برای هشتمین بار به خوزستان سفر کرده که این نشان از اهمیت دولت به استان زرخیز خوزستان است. خطیب نماز جمعه آبادان، تاکید کرد: مسئولان خوزستان باید، فرصت حضور رئیس جمهور در این استان را غنیمت بشمارند و مشکلات به ویژه مشکل اشتغال را به دولت گزارش دهند.

وی تزریق اعتبار فوری برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در آبادان را خواسته مهم و بحق مردم این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: طرح های مهمی بیش از یک سال در آبادان آغاز شده ولی بدلیل عدم تحقق بودجه در نظر گرفته شده و اعتبار تعطیل شده‌اند.

حجت الاسلام غبیشاوی، ادامه داد: این مورد فوری است و رئیس جمهور اعتبار لازم را تخصیص دهد چراکه این طرح ها زمینه اشتغال در منطقه را فراهم خواهند کرد.

وی همچنین آغاز به کار فاز دوم جدید پالایشگاه آبادان را از وعده‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه یک سال از آن تاریخ می‌گذرد و فاز دوم جدید پالایشگاه آبادان آغاز به کار نکرده است، لذا دولت باید به این مهم ورود جدی کند.

کد خبر 1753900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha