فلسطین هیچگاه تسلیم اسرائیل نخواهد شد

حجت الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه ضرباتی که رژیم صهیونیستی می‌خورد همچنان خواهد خورد، افزود: فلسطین هیچگاه تسلیم اسرائیل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک حماسه حضور مردم در انتخابات متذکر شد: فارغ از اینکه چه کسی در این انتخابات به عنوان نماینده انتخاب شده است موضوع مهم این است که مردم پیروز واقعی این انتخابات هستند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان ما از سال گذشته مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند ادامه داد: آنها در تلاش بودند که انتخابات زیر ۲۰ درصد را شاهد باشند که خوشبختانه این موضوع محقق نشد.


حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه کمرنگ شدن بخشی از مشارکت مردم در انتخابات تقصیر کسانی است که زمینه‌ها را آماده نکردند، افزود: نزدیک بودن نظرسنجی‌ها به واقعیت یکی از نقاط قوت است که باید به آن توجه کنیم زیرا این موضوع یک امر مهم است که معمولاً در کشورها به آن توجه می‌کنند.


وی با بیان اینکه برخی بر این باورند که یک عده از قبل تعیین شده و حضور مردم بی‌فایده است تصریح کرد : فضای مجازی نیز در این حوزه بی‌ تاثیر نبوده همچنین برخی از افراد ناکام در انتخابات نیز تلاش دارند این موضوع را القا کنند.


امام جمعه ابهر با توصیح اینکه جمهوری اسلامی ایران نه تنها در افراد انتخاب شده بلکه در درصد مشارکت کنندگان نیز دستکاری نکرده است افزود: این موضوع بیانگر صداقت نظام ما با مردم است.


حجت الاسلام مرادپور با توضیح اینکه مهندسی انتخابات نیز به دست مردم اتفاق افتاد اظهار کر: در این دوره حتی شاهد هستیم به برخی از مقامات بلندپایه کشور نیز در این انتخابات مردم رای ندادند و این مردم هستند که عزل و نصب‌ها را انجام دادند.


 وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: این انتخابات شیرین و امید آفرین بود تصریح کرد: شیرینی این انتخابات نیز به حضور مردم در صحنه و انتخاب‌هایی آنان است که نباید با مسائل حاشیه‌ای تلخ شود.


حجت الاسلام مرادپور اشاره به اینکه کسی حق ندارد شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کند افزود: هیچ فرد انتخاب شده‌ای معصوم نیست که قابل نقد نباشد اما باید تلاش کنیم به همدیگر حمله نکرده و تهمت نزنیم.


امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه یکی از مسائلی که موجب شیرین‌تر شدن کام مردم خواهد شد خدمت صادقانه است، گفت: مسئولان و نمایندگان منتخب مردم باید شبانه روز تلاش کنند و آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند.


وی با اشاره به اینکه حضرت آقا نیز فرمودند که ترکیب انتخاب شده برای مجلس ترکیب خوبی است که هم شامل منتخبین دوره گذشته و هم شامل منتخبین تازه نفس است توضیح داد: این امر می‌تواند خیرات و برکات فراوانی را برای کشور ارزانی بدارد.


امام جمعه ابهر با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان که خسارت بسیار زیادی برای هموطنانمان به بار آورده است توضیح داد: از هموطنان عزیزمان می‌خواهیم که مانند همیشه در صحنه بوده و به یاری مردم سیستان و بلوچستان بشتابند.


وی در ادامه گریزی به موضوع طوفان الاقصی زده و افزود: یکی از مهمترین نتایج این طوفان اختلافاتی است که در کابینه رژیم صهیونیستی ایجاد شده به طوری که به شدت در آینده صلح یا جنگ تردید دارند.


حجت الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه حماس و مبارزان فلسطینی هرگز تسلیم رژیم صهیونیستی نخواهند شد افزود:  احتمال انتفاضه دیگر و قیام فراگیر در ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد زیرا اسرائیلی‌ها ممنوعیت ورود برای بیت‌المقدس درست کرده‌اند و اجازه عبادت به مسلمانان نمی‌دهند.


وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها می‌خواهند قبل از ماه رمضان صلح کنند تا مسلمانان بهانه‌ای برای قیام نداشته باشند افزود: هر سال ما شاهد هستیم که معمولاً انتفاضه‌ها از ماه رمضان و بیت المقدس آغاز می‌شود.


امام جمعه ابهر توضیح داد: یکی از اهداف رژیم صهیونیستی این است که بتوانند در ماه رمضان برای خودشان فرصت بخرند و همچنین رژیم به دنبال فرصت تنفس برای حمله به رفح است تا با این آتش بس ۶ هفته‌ای بتواند خود را آماده کند.
وی با اشاره به اینکه بازگشت آوارگان به شمال یکی از شروط حماس است که اسرائیلی‌ها از آن اجتناب می‌کنند، افزود: اسراییلی‌ها همچنان به ماندن در غزه تاکید دارند.


حجت الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه ضرباتی که رژیم صهیونیستی می‌خورد همچنان خواهد خورد، افزود: فلسطین هیچگاه تسلیم اسرائیل نخواهد شد.


وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری عنوان کرد: این موضوع به قدری حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری همه ساله نسبت به غرس کردن نهال اقدام می‌کنند.


حجت الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه هم درختکاری و هم نگهداری از درخت موضوع مهمی است افزود: قطع بی رویه درختان یکی از چالش‌های کشور ماست که اثرات مخربی از جمله سیل را با خود به دنبال دارد.

کد خبر 1753912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha