گام مثبت معلمان بجنوردی برای کمک به مدرسه سازی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تعدادی از معلمان بجنورد با کمک نقدی به امر مدرسه سازی جهت بهره مندی دانش آموزان از فضای آموزشی مناسب کمک کردند.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: معلمان بجنوردی عضو گروه جهادی دبستان انیمیشنی با مشارکت جمعی از معلمان استانی و کشوری با ۱۵۰ میلیون ریال برای طرح آجر به آجر جهت مدرسه سازی مشارکت کردند.

 وی خاطرنشان کرد: این تعداد از معلمان مبلغ جمع آوری شده را به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان شمالی واریز کردند.

اکبری عنوان کرد: این گروه فعالیت های خود را با هدف ترویج فعالیت های جهادی در حوزه آموزشی و فرهنگی اجرا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: ارائه و تولید محتوای آموزشی و فرهنگی در فضای مجازی، در کنار برگزاری اردوهای جهادی از جمله فعالیت های این گروه جهادی دبستان انیمیشنی است.

اکبری بیان کرد: طرح آجر به آجر چندین سال است که برای مشارکت تمامی آحاد جامعه در امر مدرسه سازی عملیاتی شده است، طی سال های اخیر با تخصصیص اعتبارات از محل های مختلف و کمک های خیرین اقدامات خوبی برای فضای آموزشی مناسب دانش آموزان در سطح روستا و شهر استان های خراسان شمالی انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و داشتن فضای مناسب جهت تحصیل تصریح کرد: حتی در مناطق محرومی که دانش‌آموز ندارد یا تعداد دانش‌آموزان بسیار کم است، باید ساخت و تجهیز مدرسه مورد توجه قرار بگیرد و اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

کد خبر 1754083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha