پیام خطیب مسجد الاقصی به امت اسلامی قبل از ماه مبارک رمضان

خطیب مسجد الاقصی با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از امت اسلامی خواست مسجد الاقصی را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی در پیامی به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای محدودیت اعمال شده بر نمازگزاران در مسجد الاقصی در طول ماه مبارک دانشت.

صبری گفت: مسلمانان به اقامه نماز در مسجد الاقصی تمایل دارند، اما تدابیر اشغالگران مانع آمده نمازگزاران به ویژه کسانی که سن شان زیر ۵۰ است، می شود.

وی تاکید کرد: مقامات اشغالگر آنچه در غزه درجریان بود و فضای جنگ را از روز نخست جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به مسجد الاقصی تسری دادند.

خطیب مسجد الاقصی ازود: انتظار می رود که صدها هزار نفر در طول ماه رمضان به مسجد الاقصی بیایند. هر فردی که مانع رسیدنش به مسجد الاقصی شود، می تواند نماز خود در همانجا که اجازه ورود ندادند، اقامه کند.

صبری بر این حق قانونی تاکید کرد که مسجد الاقصی تنها برای مسلمانان است و مشمول هیچ تصمیم استبدادی نیست.

شیخ عکرمه از مقامات اشغالگر خواست تا دست خود از الاقصی بردارند، اگر می خواهند از امنیت و آرامش در طول ماه مبارک رمضان برخوردار شود. پلیس و نیروهای امنیتی را از مسجد الاقصی دور کنند تا نمازگزاران آزادانه وارد شوند.

عکرمه صبری در پیامی به امت اسلامی خواست مسجد الاقصی را روی چشم‌هایشان قرار دهند، بخشی از پول خود را به فقرا و نیازمندان و محاصرشدگان در غزه با هدف کمک به آنها کنار بگذارند.

کد خبر 1754177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha