امام جمعه کهگیلویه عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی را ستود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه گفت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالی که گذشت، از ادارات موفق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی وحدانی‌فر» امروز در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه نگاه فرهنگی و دینی مدیر این مجموعه در سالی که گذشت، از ادارات موفق بود.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی میدانی شده و  از حوزه های خاص بیرون آمده و به همه انجمن ها نگاه دارد.

وی توانمند کردن انجمن ها را یک ضرورت دانست و افزود: اداره از تصدی گری بیرون بیاید، کار را به انجمن ها بسپارد و نظارت کند تا انجمن احساس هویت و استقلال نسبی داشته باشند.

حجت الاسلام وحدانی فر از رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان خواست به حوزه قرآن ورود جدی داشته باشد و ادامه داد: از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استفاده شود.

امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید ساماندهی خبرنگاران را به صورت ویژه دنبال کند، بیان کرد: قداست رسانه از سوی خبرنگار نماها خدشه‌دار شده، برخی خبرنگار فصلی هستند و جز کارهای تبلیغاتی و سیاسی، فعالیتی ندارند.

عبدالکریم عبودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه نیز با قدردانی از دغدغه‌مندی امام جمعه، گزارشی از عملکرد یک سال اخیر این مجموعه ارائه داد و کمبود اعتبارات را مانع اصلی در پیشبرد اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

کد خبر 1754287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha